چه ميكنم با اين مطلبام


ღ♥ღ♪ طلوع يك عشق ♪ღ♥ღ

 

                                                

 

مژده اي دل مسيحا نفسي مي ايد شوهر خوب مگر گير كسي مي ايد؟؟؟

 

 

ترس پسرها از ازدواج دل بستن به دختر نيست دل بريدن از بقيه دختر هاست!!!!

 

 

دقت كردين وقتي ميخوايين به 2 تا دختر كه يكيش خوشگله تيكه بندازي اوني كه زشته جوابتو ميده؟؟؟

 

 

دقت كردين توي تاكسي كرايه ماشين آقايون تويه اون جيبيه كه كناره يه خانومه!!!

 

 

دقت كردين وقتي ميخوايين درس بخونين گل هاي روي قالي طرح سراميك و پاركت ها چقدر جذاب ميشن!!!

 

 

اقا به خدا اين خواهرمه!

_من پليس راهنمايي هستم كميته كه نيستم اگه هم ايشون مادرتون هم باشن دليل نميشه

دو نفري پشت فرمون بشينين

 

                                               



نظرات شما عزیزان:

amirali20
ساعت14:04---10 فروردين 1391
خیلی زیبا بود عزیزم سال نو هم مبارک

farshad
ساعت16:53---5 فروردين 1391
سلام خوبی ؟ سال نوتون مبارک
آپ آپ آپ ...
سر بزنید !
niloofar khanoom
maro kolan yadet rafte na ???


هومن
ساعت19:41---4 فروردين 1391
منو به نام عشقولانه بلینک عزیزم

مهران
ساعت23:55---29 اسفند 1390
سلام
رفیق قدیمی چرا دیگه به ما فقیر فقرا سر نمیزنی
؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مطالب خیلی زیبایی داشتی این چند وقته که من نبودماااااااااااا
راستی عیدت مبارک
من آپممممممممممممممممممم
منتظرممممممممممممممممممم


kimia
ساعت23:11---28 اسفند 1390
سلام.

شما می توانید در یک سایت تبلیغاتی برنده ی جایزه های واقعاً نفیسی بشوید. لازم نیست کار سختی بکنید فقط شما بعد از ثبت نام به بقیه هم اطلاع می دهید و به این صورت هر نفری که از طریق شما در سایت عضو شود، شما یک امتیاز می گیرید. بعد وقتی امتیازات به اندازه ی جایزه ای که انتخاب کردی شد، بعد از 2 یا 3 هفته جایزه به دستت می رسد حتی در ایران.

برای مثال playstation3 ، 21 امتیاز می خواهد یعنی وقتی 21 نفر از لینک تو ثبت نام کردند تو برنده ای.

حتماً برای عضویت به وبلاگم سر بزن، اونجا اطلاعات و راهنمای تصویری و لینک سایت را گذاشته ام. منتظرتم ...............


دیروز-امروز-فردا
ساعت13:58---26 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وبت خیلی خیلی باحاله..به من یه سری بزن من همون فقط دخترای قبلیم که منو لینک کرده بودی الان من با ادرس جدیدم لینکت کردم منو لینک کن.ممنون

دیروز-امروز-فردا
ساعت13:57---26 اسفند 1390
سلام دوست عزیز وبت خیلی خیلی باحاله..به من یه سری بزن من همون فقط دخترای قبلیم که منو لینک کرده بودی الان من با ادرس جدیدم لینکت کردم منو لینک کن.ممنون بای

ermia-m2
ساعت15:12---22 اسفند 1390
سلام اجی جون خوبی فدات بشم وبلاگت عالی بود مثل خودت خوش بگذره به منم یه سر بزن اگر ادرس اونیکیرو هم داری یه سر بزن نطر یادت نره ها عزیزم


شیواازستاره بارون
ساعت12:16---22 اسفند 1390

عمیق ترین درد زندگی مردن نیست بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی
سلام.پیشاپیش عیدتون مبارک.سال خوبی براتون آرزودارم.شادباشید


kasra
ساعت7:08---16 اسفند 1390
سلام عزیزم وبه خوبی داری به من هم سر بزن.
موفق باشی


HaMeD
ساعت1:10---12 اسفند 1390
salam
kheyli jaleb bud
misi


Asal
ساعت19:04---10 اسفند 1390
____●

______●___________████____████

_______●_________██████_██████

________●________████████████


sepideh
ساعت14:57---8 اسفند 1390
کاش لحظه های باتو بودن



مثل خط سفید جاده ها بود



تکه تکه می شد ولی هرگز قطع نمی شد!




armin-askarnejad
ساعت10:18---4 اسفند 1390
سلام خوبی گلم؟چه خبر؟ببخشید خودم زیاد نت نمیام آخه کار دارم ولی دوستم شیرزاد هر روز میاد این تل منه البته جسارت نشه ها اگه دوس داشتی باهم باشیم9136163852

yalda
ساعت17:47---2 اسفند 1390
باز هم دلتنگی …
باز هم زمزمه هایی از جنس بغض و تنهایی.
باز هم پنجره باز و انتظار و نیامدنت.
اگر بدانم که می آیی تمام بغض های کهنه را فروکش می کنم.
اگر بدانم که می آیی تمام پنجره های عالم را به انتظار می نشینم.
اگر بدانم که می آیی دیگر تنهاییم را با خاطره هایم پر نمی کنم.
تمام خاطره هایم را در صندوقچه قدیمی می گذارم
تا بهانه ای برای نیامدنت نباشد!!!
تو فقط بیا…
بگو که می آیی .
سالهاست گوشهایم در انتظار شنیدن نجوایی آشناست!!!


مهران
ساعت23:57---30 بهمن 1390
سلاممممممممممممممم
من برگشتم
آپم
منتظرماااااااااااااااااااااا اااااااااااا


farshad
ساعت18:39---28 بهمن 1390
اُ... !!!
چقدر آپ !!! سلاااااااااااااام
من اومدم نیلو...:
-))


مهديه
ساعت11:16---28 بهمن 1390
به ما سر بزن...

شیواازستاره بارون
ساعت14:31---26 بهمن 1390
سلام.
خوشبختی داشتن دوست داشتنیها نیست! دوست داشتن داشتنیهاست
با مطلب جدید آپم.


sweet love
ساعت12:41---25 بهمن 1390
سلام خوبی خیلی وقته از هم بی خبریم خوشحال میشم بهم بیشتر یر بزنی آپم زود بیا

فردین
ساعت18:37---23 بهمن 1390
جالب بود


matin
ساعت0:10---21 بهمن 1390
1kamion eradat darim

______ \ΓΠ/
'-@------@-'
khalish kon badi to rahe
saaalaaaam niloo joonam khubi


باران عشق
ساعت20:24---19 بهمن 1390
دوباره اومد خواستی تو هم بیا

شیواازستاره بارون
ساعت14:08---18 بهمن 1390
هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند
بامطلب جدید آپم
بااسم طلوع یک عشق لینکت کردم شماهم منوبااسم ستاره بارون لینک کن.


شیواازستاره بارون
ساعت14:06---18 بهمن 1390
هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند
بامطلب جدید آپم


bahar
ساعت9:55---18 بهمن 1390
salaaaaaaam golam kheli ghashan bod

ALI
ساعت4:26---18 بهمن 1390
باسلام
از وبلاگت و یه لوکس بلاگ دیگه خوشم اومد
هر کاری کردم تو وبلاگ بلاگفا من لینک نشدین
رمز گذاشتین یا
نمیشه لوکس بلاگ رو تو پیوندهام داشته باشم..
..
من خواننده و طراح هستم.
رپرم پاپ هم می خونم
خوشحال می شم به وبلاگم سر بزنی
بدرود


مهدی
ساعت20:33---17 بهمن 1390
باحال بودن

باران عشق
ساعت7:31---17 بهمن 1390
بهم یه سر بزن ممنون میشم راستی وبت زیباست

mehrdad-07
ساعت10:40---16 بهمن 1390
سلام آجی خوبی؟؟

اگه خواستی میتونم برات یه لوگو بسازم

اگه خواستی بیا بهم بگو

بای


khazoon
ساعت15:33---14 بهمن 1390
ســــلام نیلوفر جون
وب زیبایی داری
از یاس اومدم اگر با تبادل لینک موافق بودی بهم خبر بده تا لینکت کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی


مهسا
ساعت19:41---12 بهمن 1390
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

˙·٠•●♥ ♥●•٠·

______________$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
____________$$$$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$$
_____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
______$$$__$$__$$$______________$$$$
___________$$____$_______________$
____________$$____$______________$
_____________$$___$$$__________$$
_______________$$$_$$$$$$_$$$$$
________________$$____$$_$$$$$
_______________$$$$$___$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
_______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
______________$$$__$___$$$______$$$$
______________$$$_$__________$$_$$$$
______________$$$$$_________$$$$_$_$
_______________$$$$__________$$$__$$
_____$$$$_________$________________$
___$$$___$$______$$$_____________$$
__$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
_$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
_$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
_$$_____$___$___$$$$____$____$$
__$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
__$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
_____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
______$$____$__$$$____$__________________$
_______$____$__$_______$$______________$$
_______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
__________$$$_________________$$$$$





آپیدم عزیز
منتظر حظور گرمت هستم


Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse ht
ساعت9:55---12 بهمن 1390
Mikhai



surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest



bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie



faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise



shodan (taghriban 90% shabihe)!\"



..



Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft



intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid,





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| شنبه 11 / 11 / 1390برچسب:,| 18:56 | نيلوفر[niloofar.m2]|

De$ign:khanoomi